Translate

czwartek, 30 sierpnia 2012

Rozdział 20

Weszliśmy oboje do szpitala. Byłam zdenerwowana. Miałam złe przeczucia. Weszłam do gabinetu ginekologa. przywitała mnie kobieta w średnim wieku.
-Proszę się położyć i podciągnąć bluzkę-powiedziała. Tak tez zrobiłam.Po chwili oczekiwania zaczęła
-no więc to już 8 tydzień. Dziecko rozwija się prawidłowo
-Dziecko!?Czyli jestem w ciąży?-spytałam załamanym głosem
-tak
-mogłaby pani poprosić mojego przyjaciela?-spytałam
-tak oczywiście-tak tez zrobiła. Gdy tylko Harry wszedł rzuciłam mu się w objęcia
-Czyli, tak?-spytał nie pewnie. Pokiwałam głową
-Proszę się wstawić za 2 miesiące do kontroli-powiedziała lekarka
-Do widzenia
-do zobaczenia-odpowiedziała
-powiesz Louisowi?-spytał
-nie wiem. Ja wogule nie wiem czy chce o dziecko-powiedziałam szlochając
-Louis jest ojcem dziecka. Powinien wiedzieć. Musicie wspólnie pojąć decyzje.-pokiwałam głową. Weszliśmy do samochodu i pojechaliśmy jeszcze do starbucks'a na kawę.

~oczami Eleanor~
Wychodziłam właśnie ze szpitala. Odwiedzałam swoja ciocię. Gdy nagle ujrzałam Harrego z Olą. Ruszyłam w ich strone żeby się przywitać gdy usłyszałam:

-powiesz Louisowi?-spytał Harry-a co do tego Louisowi-pomyślałam
-nie wiem. Ja wogule nie wiem czy chce to dziecko-
-Louis jest ojcem dziecka. Powinien wiedzieć. Musicie wspólnie pojąć decyzje.-Louis? Ojcem dziecka Oli? Ale...nic więcej nie powiedziałam.Szybkim ruchem ruszyłam na postuj taksówek tak żeby mnie nie widzieli. Moim celem był dom chłopaków. A przede wszystkim rozmowa z Niallem.
***
Przepraszam że taki krótki następny będzie ostatnim i dłuższym. Epilog i koniec.

7 komentarzy:

  1. Ostatni ?? Czyli już koniec książki ? Ale będzie druga część? Czy zajmiesz się drugim blogiem ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko nie ostatnim ;( Strasznie się wciągnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni ? :( Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  4. Epilog?!
    Przecież to jest dopiero 20 rozdział!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem. Ale szkoła się zaczyna a że idę teraz do 3 gimnazjum to muszę się przyłożyć. Egzaminy będą. Chciałam zacząć pisać nowy blog. Ale tego nie skreślam. Jak już zapewne widziałaś zastanawiam się nad kontynuacją ale to chyba w dalekiej przyszłości.

      Usuń
  5. Hej sluchaj jak ty robisz to tło nagłówka że masz zdjęcie chlopaków .. Też bym chciała dodać takie jedno zdjęcie ale nie wiem jak..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz po prostu wejść w ustawienia i tam gdzie pisze układ później klikasz na obrazek i wybierasz te co masz na komputerze

      Usuń