Translate

czwartek, 23 sierpnia 2012

Rozdział 19


-Mam zapomnieć jak było mi z tobą dobrze? Jak się wczoraj kochaliśmy?-sam nie wiem czego to powiedziałem
-CO?!-oboje z Olą odwróciliśmy się w stronę schodów na których był...
***
Harry! Podszedł do mnie. Mierząc nas wzrokiem.
-co wyście zrobili?!
-to nie tak jak myślisz Harry. My tego nie chcieliśmy...-powiedziała Ola
-co?! Nie chcieliście się przespać. To czego to zrobiliście!?-mówił cały czas krzycząc.Opowiedziałem mu całą historię.
-Co nie zmienia faktu że przespałeś się z dziewczyną przyjaciela. A zabezpieczaliście się chociaż?-to pytanie mnie zabiło. spojrzałem na Olę. Miała tka samą minę co ja.
-o nie? A co jeśli ona jest w ciąży?
-nie mogę być ojcem dwójki dzieci!
-jak to dwójki?-spytał Harold
-Eleanor jest w ciąży.
-Wiesz co stary. Nie spodziewałem się tego po tobie. Nie chce cię znać.-powiedział i wybiegł z domu.
-straciłem przyjaciela-powiedziałem łkając
-Lou na pewno nie. Zrozumie to. A po za tym to tez moja wina.
-Dobra ja idę spać. Jutro pogadamy. Dobranoc.
-Dobranoc. -oboje poszliśmy spać.
~Miesiąc później~
~Niall~
Ola od pewnego czasu zachowuje się bardzo dziwnie. Musze z nią porozmawiać. Zszedłem  dół na śniadanie. Była 11. W kuchni siedzieli wszyscy oprócz Louisa. Odkąd  dowiedzieliśmy się ze El jest w ciąży czyli jakiś tydzień temu każdą wolną chwile spędza z nią. Brakuje nam go. wszedłem do kuchni i usiadłem koło Oli. Dałem je buziaka a ona posłała mi słaby uśmiech.
-Hej wszystkim
-hej Nilaller-odpowiedzieli
-Ola moglibyśmy porozmawiać?-spytałem po cichu
-jasne tylko później bo nie najlepiej się czu...-w tym momencie złapała się za buzię i poleciała chyba do łazienki. 
Podniosłem się z miejsca i poleciałem za nią. Stała przy ubikacji i wymiotowała.  Kiedy wszedłem płukała już twarz.
-kotku nic ci nie jest?-spytałem
-nie to pewnie zatrucie. Mógłby zawołać Harrego?Proszę?-powiedziała
-jasne zaraz będę-poszedłem po Harrego
~Oczami Oli~
Mam złe przeczucia. Te wymioty nie zdarzają się pierwszy raz. Poprosiłam Nialla żeby zawołał Harrego bo tylko on wiedział o  tym co zaszło między mną a Lou. Na szczęście pogodzili się. Nie zniosłabym faktu że to przeze mnie. w tym momencie do pokoju wszedł Harry.
-Niall mówił że mnie wołałaś.-powiedział
-tak. Mam do ciebie prośbę.
-jasne,słucham?
-Mógłbyś pojechać ze mną do lekarza?
-podejrzewasz że...-przerwałam mu
-nie wiem ale muszę to sprawdzić. Pomożesz?
-oczywiście zawsze możesz na mnie liczyć. Pamiętaj.-przytulił mnie
-ja czekam na dole. przebierz się i zejdź
-ok. Będę za 10 minut
Szybko się przebrałam i od razu zeszłam na dół. w salonie siedzieli wszyscy włącznie z Dan i El. Eleanor miała już lekko zaokrąglony brzuch. Ciekawe czy ja tez ta mogę wyglądać? To się dzisiaj okaże.-Harry mnie zauważył i od razu podniósł się z kanapy.
-a wy dokąd?-spytał
-musimy pójść..
-zrobić zakupy-dokończyłam. Lou zmierzył nas od stóp do głów i nic nie powiedział. Wyszliśmy z domu i skierowaliśmy się prosto do szpitala. Dobrze że miałam ze sobą Harrego.
***
Z góry przepraszam za to że nie dodałam wcześniej ale mieszkam na takim zadupiu gdzie trzeba rwać maliny czego nie znoszę. Mi osobiście nie za bardzo podoba się rozdział ale obiecuję że kolejne dwa będą sto razy lepsze.I przepraszam ze taki krótki ale musiałam tu przerwać. Kolejny tez nie bedzie za długi bedzie tylko wizyta  w szpitalu.Dziękuje za wszystkie komentarze pod poprzednim rozdziałem i za głosowanie w ankiecie. Nie wiem jak wy ale ja się jaram jak pochodnia. Nowy singiel chłopaków "Live While We're Young" musi być cudowny. Dzisiaj podobno kręcą do niego teledysk. Nie będę się rozpisywała.
POZDRAWIAM @Pattie_Malik

6 komentarzy:

  1. Hej świetny rozdział :).. Masz talent zapraszam do mnie www.nielammiserca.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. nowy rozdział na http://hard-bland-sensitive.blogspot.com/ zapraszam do komentowania, wyrażania swojej opini : ) - jess

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy będzie następny rozdział ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam do ciebie pytanie jak ty zmieniasz ustawienie ankiet ? :) Próbowałam na 1000 sposobów i nie wiem.. Proszę o pomoc..

    OdpowiedzUsuń