Translate

sobota, 7 lipca 2012

JEŻELI CHCESZ ZOBACZYĆ ONE DIRECTION W POLSCE PRZECZYTAJ!


Chciałam was POINFORMOWAĆ o tym co napisała jedna
 anonimowa dziewczyna na pewnym blogu o One Direction .
 Prosze was byście na swoich blogach zareklamowały to jeżeli
 chcecie zobaczyć One Direction w Polsce ! Przeczytajcie to .
 TO BARDZO WAŻNE !

-> Hej! Ta wiadomość dotyczy fanek One Direction- czyli Directionerek.
 Pewnie już słyszałyście, a może nawet widziałyście filmik od Czeskich
fanek One Direction. Chłopcy podobno, gdy go zobaczyli byli nimi
oczarowani. Stąd prawdopodobieństwo, że chłopcy zamiast do Polski
 przyjadą do Czech. Bardzo chcemy, żeby przyjechali do nas, więc
wymyśliłyśmy super plan.W dniu 7.07.20012 planujemy się spotkać z Directionerkami, bo chcemy zrobić coś podobnego. Prosimy abyście,
jeśli chcecie i możecie przyjechały o godzinie 12.00 na rynek w
 Starym Mieście . Weźcie koleżanki, przyjaciółki i znajome Directionerki,
 młodsze rodzeństwo. Jeżeli macie własne pomysły i pytania to
skontaktujcie się ze mną na Facebooku Natalia Goss . Piszcie na
 moje gg 42253532 , lub dzwońcie na ten numer 513561916
P.S fajnie żebyście pomalowały paznokcie , założyły koszulki
 pomalowały ciało W STYLU 1D i żeby każda z was miała jakiś
 jeden nawet mały plakat 1D .
To tyle co miałam wam do powiedzenia. Promujcie to do wszystkich Directionerek!!! Pojawił się też pomysł, aby zrobić takie coś
w kilku większych miastach i złączyć to potem w jedną całość.

JEŻELI MOŻECIE TO PRZYJEDŹCIE DO GDAŃSKA 
JAK MOŻECIE ZAREKLAMUJCIE TO NA WASZYCH 
BLOGACH . Z GÓRY DZIĘKUJE . xxx

Przesłane od :Juliett

2 komentarze:

  1. Hej! Świetny blog! Przeczytałam wszystko, i muszę ci powiedzieć, że jest zajebistee! <3
    A i Zapraszam do siebie <3
    http://imagin-onedirection-love.blogspot.com/
    i
    http://niam-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do siebie.... pomozcie mi przebrnac przez moje poczatki :( http://ifindyourlips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń