Translate

sobota, 26 maja 2012

ZAWIESZAM

Hej kochani wiem że czekacie na kolejny rozdział ale nie wiem kiedy się pojawi. Dużo blogierek w ostatnim czasie zawiesza blogi i ja jestem zmuszona zrobić to samo. Wypadało by podciągnąć stopnie na koniec roku a teraz na okrągło sprawdziany i kartkówki. Mam nadzieje że nie stracę swoich obserwatorów i czasami chociaż zajrzycie na mojego bloga. Oczywiście proszę o komentowanie poprzednich rozdziałów i głosowanie w ankietach. Tak więc oficjalnie podsumowując ZAWIESZAM blog na czas bliżej nieokreślony.

Pozdrawiam: Patrycja_ciacho

2 komentarze:

  1. Szkoda:/ zapraszam na mój http://storyaboutmyfavoritebandonedirection.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zawieszasz swój blog. bardzo podobają mi się twoje opowiadania. Nie mogę się doczekać Twojego powrotu, i kontynuacji opowieści. I to jeszcze przerwałaś bloga w tak ciekawy momencie...

    OdpowiedzUsuń